Το ΔΣ της ΕΝΠΕ τίμησε τη μνήμη του Γιώργου Παυλίδη

Με την τήρηση ενός λεπτού σιγής στη σημερινή του συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας απέτισε φόρο τιμής στη μνήμη του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Μέλους του ΔΣ της ΕΝΠΕ Γιώργου Παυλίδη.

Ενός λεπτού σιγή θα τηρηθεί και αύριο, Σάββατο, στο 4ο Τακτικό Συνέδριο της ΕΝΠΕ στην Αθήνα.

Η ΕΝΠΕ πρόκειται να οργανώσει ειδική εκδήλωση στην Ξάνθη αφιερωμένη στο έργο και την προσφορά του Γιώργου Παυλίδη στην Αυτοδιοίκηση.